Featured Video

Sabtu, 18 Juni 2011

god of all human (tuhan segala manusia)

     islam menurut saya amat tenang dan bisa menenangkan hati

ketika kita ada masalah atau pun tidak saya memohon kepadanya,
karna seperti sabnanya :
berdoalah kalian semua  niscaya aku kabulkan.
dari itu saya sangat bangga masuk agama islam,karna semua itu nyata bagi saya ternya islam itu indah & bisa menenangkan hati,dari itu pula saya menuntut ilmu,karna kata alloh  swt :
carilah ilmu walaupun kenegri china
karna itu pula saya mencari ilmu dalam agama islam,

tiada lain hanya untuk mendapatkan rohmat & anugrah dari nya.
tuhan saya hanya lah alloh swt,tiada sekutu bagi nya & muhamad adalah utusan alloh swt. 
teranslite (terjemaah)
Islam in my opinion is very quiet and calm the heart
when we have a problem or not I begged him,
karna like sabnanya:
I pray all of you undoubtedly granted.
I am very proud of it converted to Islam, because it was real for me turned out to Islam is beautiful & can calm the heart, from my studying, too, because Allah Almighty said:
seek knowledge even if kenegri china
It is also because I seek knowledge in the religion of Islam,
nothing else just to get Rohmat & gift from her. god I just was alloh Almighty, no partner for her & Mohammed is the messenger of Almighty Allah.


0 komentar:

Posting Komentar

chating gratis

game